Проект використання дистанційного навчання
Ефективність використання елементів дистанційного навчання
при вивчені інформатики.
Сьогодні ми спостерігаємо швидкі темпи розвитку інформаційних технологій, засобів зв’язку, тотальну комп’ютеризацію всіх сфер діяльності суспільства, швидкозростаючі темпи розвитку глобальної мережі Інтернету, що значно розширює можливості людини щодо обміну інформацією, а також щодо можливостей вільного спілкування, розвитку та реалізації особистості, способів взаємодії та організації людей у спільноти.
У наш час швидких технологічних змін та інновацій викладачу дуже важливо отримувати найсвіжіші відомості про застосування нових рішень та підходів в освіті, вдосконалювати власні педагогічні навички, формувати в учнів нові компетенції та бути лідером у своїй сфері.
Детальніше...
Білки
Тема: Білки - складні біополімери.
Мета: сформувати знання про білки, як природні полімери, розкрити особливості хімічного складу та будови, з'ясувати причини різноманітності білкових молекул.
Основні терміни і поняття: біополімери, мономери, амінокислоти, білки, рівні організації білкової молекули (первинна, вторинна, третинні, четвертинна).
Детальніше...
Закони постійного струму
План уроку
Мета. Повторити і узагальнити матеріал з розділу «Закони постійного струму»
Навчальна мета. В цікавій ігровій формі повторити основні поняття і закони постійного струму, удосконалювати навики розв’язування якісних та розрахункових задач.
Розвиваюча мета. Розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, вміння бачити прояви вивченого матеріалу в техніці, побуті, майбутній професії, розв’язувати задачі з технічним змістом.
Виховна мета. Розвиток комунікативних здібностей учнів, виховання вольових якостей, прагнення до перемоги.
Тип уроку. Формування умінь і навичок з використанням тестових завдань.
Детальніше...
Сучасне визначення життя
Тема: Сучасне визначення життя, його основні ознаки. Рівні організації живої матерії.
Мета уроку: - сформувати сучасні погляди на походження життя, визначення життя;
- дати поняття про рівні організації живої матерії;
- сформувати наукові погляди на сукупність життя.
Основні поняття і терміни: життєдіяльність; рівні життя; молекулярний, клітинний, популяційно-видовий, біосферно-біоценотичний; біогеоценоз; жива матерія, обмін речовин, ріст, розвиток, розмноження, подразливість, саморегулювання, самозародження, пан спермія.
Обладнання: таблиці: “Віруси”, “Бактерії”, “Гриби”, “Біоценоз діброви”.
Детальніше...