Тема: вивчення основних закономірностей живої природи - завдання загальної біології.
Внутрішні вчені біологи України.
Мета уроку:
Навчальна: ознайомити учнів з будовою атома, з гіпотезою Томсона, фундаментальним дослідом Резерфорда; ввести модель Дж. Томсона, планетарну модель атому Резерфорда; ознайомити з розвитком уявлень про будову атома.
Розвиваюча: сприяти розвитку знань про атом; побудити у учнів цікавість до науково - популярної літератури; до вивчення першоджерел відкриття конкретних явищ; зацікавити процесом мислення першовідкривачів, «злітом» їх думок; продовжити розвиток мислення, вміння аналізувати, порівнювати, робити логічні висновки.
Мета уроку:
навчальна:визначити рівень засвоєння матеріалу учнями з теми «Електричне поле», оцінити знання учнів з даної теми.
розвиваюча:розвивати активність, винахідливість, логічне мислення, увагу, розвивати вміння застосовувати знання у своїй професії, творчі здібності і прагнення пізнавати фізику;
виховна:виховувати любов до фізики як науки, гуманно ставитися до людей науки, наукових відкриттів; підготувати до життя, практичної діяльності.