Біологія




Тема: 
вивчення основних закономірностей живої природи - завдання загальної біології.
Внутрішні вчені біологи України.




Детальніше...

Будова атому

Мета уроку:
Навчальна: ознайомити учнів з будовою атома, з гіпотезою Томсона, фундаментальним дослідом Резерфорда; ввести модель Дж. Томсона, планетарну модель атому Резерфорда; ознайомити з розвитком уявлень про будову атома.

Розвиваюча: сприяти розвитку знань про атом; побудити у учнів цікавість до науково - популярної літератури; до вивчення першоджерел відкриття конкретних явищ; зацікавити процесом мислення першовідкривачів, «злітом» їх думок; продовжити розвиток мислення, вміння аналізувати, порівнювати, робити логічні висновки.

Детальніше...

Новітні технології навчання

Школу робить школою учитель!
Художник учиться змішувати  фарби і  наносити мазки на полотно.
Музикант розучує етюди.
Журналіст і письменник освоює прийоми письмового мовлення.
Справжній учитель теж  змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми.
І тільки  інший учитель знає ,скільки праці перероблено, поки ноти, ритми, мелодії не злились в музику уроку!



Детальніше...

Гра "Щасливий випадок"

Обладнання: математичні газети, вислови математиків і про математику, малюнки на математичну тему, велика підкова з картону, напис „Щасливий випадок”, секундомір, призи.

1 гейм ”Розминка. Хто більше”
Правила гейму: У мене є два конверти. Капітани вибирають конверт із запитаннями. Потрібно правильну відповідь обвести. За кожну – 1 бал.




Детальніше...

Електричне поле

Мета уроку:

навчальна:визначити рівень засвоєння матеріалу учнями з теми «Електричне поле», оцінити знання учнів з даної теми.

розвиваюча:розвивати активність, винахідливість, логічне мислення, увагу, розвивати вміння застосовувати знання у своїй професії, творчі здібності і прагнення пізнавати фізику;

виховна:виховувати любов до фізики як науки, гуманно ставитися до людей науки, наукових відкриттів; підготувати до життя, практичної діяльності.

Детальніше...